pop-άρι: Γιατί δεν μου φαίνεται τίποτα παράξενο πια???

Πέμπτη 5 Ιουνίου 2008

Γιατί δεν μου φαίνεται τίποτα παράξενο πια???

Γιατί δεν μου φαίνεται τίποτα παράξενο πια?Πόσο έχω αλλοτριωθεί?Πού είναι ο εαυτός μου?Που είναι η απέχθεια προς την υποκρισία?Που είναι τα αγνά αισθήματα?Που είναι τα έντονα αισθήματα?

Νιώθω σαν να έχω έρθει από πενταετή πόλεμο.Σαν να είναι το επάγγελμά μου ιατροδικαστής.Σαν να είμαι δημοσιογράφος.Σαν να έχω σκοτώσει την ψυχή μου και να πλασάρω μόνο μια εικόνα.Σαν να κόπηκε το καλώδιο της σύνδεσης με τη σωτηρία.Σαν να μου σκοτώνουν τον Θεό μου.Τίποτα δεν με σοκάρει.Δεν πονώ.Δύσκολα νιώθω.

Που είναι οι πνευματικοί ηγέτες?Που είναι οι φιλόσοφοι?Πού είναι οι ανιδιοτελείς?Κατάρευση αξιών και άνοδος απληστίας και κτητικότητας.Τι λες ρε Βάιε αιντε αυτοκτώνα...Μάλλον έτσι ήταν όλοι από την αρχή.Μάλλον απλά προσαρμόστηκα.

Ψάχνω κίνητρα όμως.Σοβαρά.Είναι λίγος ο καιρός που ζω χωρίς νόημα.Και όμως όλοι οι άνθρωποι που γνωρίζω χωρίς νόημα ζουν απτην αρχή!

Έχουμε ξεχάσει ότι πεθαίνουμε?Ρητορική η ερώτηση.Και ποιός θυμάται?Ποιος το συνειδητοποιεί?Υπήρχαν στιγμές που το ένιωθα!Σταλήθεια όμως,σαν να ξυπνούσα!Είναι σπουδαίο να το νιώσεις, γεμίζεις ελπίδα.

Οι άνθρωποι μιλάνε για εξέλιξη,για αύξηση του ορίου ηλικίας , για αθεισμό κτλ.Υπάρχει μια κατεύθυνση στο ότι δεν χρειαζόμαστε τον Θεό,στο ότι τον έχουμε τώρα , στο να ζήσουμε αιώνια και όχι να κερδίσουμε την αιώνια ζωη.Πάμε στην αρχή της ανθρώπινης ιστορίας, μόνο που ο όφης και το μήλο έχουν άλλο πρόσωπο.

Τόσο ζώα ρε πούστη όμως.Δηλαδή είναι να συμπαθείς τον διάολο στη τελική , κακός μεν έξυπνος δε.Τώρα emo σου λέει.Όλα θεατρικά και ψεύτικα.Καλός ο χαβαλές αλλά τελικά δεν ήταν καλή ιδέα να κάνουμε πλάκα με όλα τα πράγματα,χάνουμε το νόημα.

Ναι , η σάτυρα έχει όρια εκτός αν είσαι σάτυρος στην τελική.

Δεν ξέρω τι εικόνα δίνω τώρα , αλλα σταρχίδια μου ότι και να δίνω.Πάντως πρόβλημα με τον κοσμο δεν έχω , δηλαδή ανετότατα την παλεύω που λένε και οι πεζοί.Αν το πάμε βιολογικά είμαι από αυτούς που επιβιώνουν...Απλάξενερωμένος είμαι όσο δεν γίνεται και δεν βρίσκω κίνητρα και στόχους.Α ψέματα, έβαλα έναν στόχο , να μην γίνω δημόσιος υπάλληλος!

Τέλος και μήνυμα για αυτό το post :Καλός ο χαβαλές αλλά σε κάνει να κοιμάσε όταν το ξεχέζεις

Ποπάρης

1 σχόλιο:

Lyric Person είπε...

Γιατί σου αρέσει πάντα να καθιστάς υπεύθυνους τους άλλους γι αυτά που νιώθεις; Και γιατί μιλάς για τους "όλους" και όχι για τους "κάποιους"; Αυτή τη στιγμή υπάρχουν περίπου 6.500.000.000 άνθρωποι στον πλανήτη, σήμερα θα πεθάνουν γύρω στους 203.800 και άλλοι τόσοι θα γεννηθούν, και τους έχεις γνωρίσει όλους ώστε να μπορείς να μιλάς για σύνολο;;
Κανένας δεν μπορεί ν' αλλάξει τον κόσμο, γιατί κανένας δεν μπορεί καν ν' αλλάξει τον εαυτό του.. Και αν νομίζεις ότι εσύ δεν είσαι ένας απ' αυτούς, τότε κοίταξε την δική σου καλυτέρευση και άσε τους υπόλοιπους 6.499.999.999 στις δουλειές τους..


By the way, ωραίο τραγούδι έχεις στο blog σου!