pop-άρι: Επι του καναπεως επαναστασις

Τρίτη 8 Απριλίου 2008

Επι του καναπεως επαναστασις

Τελικα δεν ειναι μια απλη ταση ... τεινει να γινει αντισταση(!).
Ειναι Τριτη, πλησιαζει εννια η ωρα, τρεμε mega, ant1 και το υπολοιπο συναφι!
Ε, Ε, Ερχετε!
Ε, Ε, Ερχετε!
Ποιος???
Μα ο Λακης φυσικα!
Θα σε μαλωσω!
Το ξεχασες?
Καθε Τριτη τετοια ωρα επαναστατει ο αδικημενος πλην βολεμενος ομως λαος. Βλεπει τον Λαζοπουλο να κραζει , να ξεφτιλιζει (δικαιως ομολογω) και να γελοιοποιει καθε μπαγιατικο φρουτο που κατα καιρους μας παρουσιαζεται ως φρεσκο,οποιο κι αν ειναι το τελαρο του( Βουλη, τηλεοραση, πιστα, παλκοσενικο) και το φχαριστιεται η καρδουλα του, παιρνει το αιμα του πισω!
Εγω δεν ξερω τιποτα! Στα 20 μου χρονια το μονο που ξερω ειναι οτι αυτη τη στιγμη ο ενας εχει καταφερει να εκφραζει τα εκατομμυρια των τηλεθεατων. Παραδοξο??? Μπα... Ετσι κι αλλιως δεν θυμαμαι να εχω δει κανεναν τα τελευταια χρονια να επαναστατει μονος του. Ολοι yes master ειμαστε ! Δεν βγαζω τον εαυτο μου απ'εξω... Δεν θυμαμαι ποτε να εχω βγει στην Ομονοια μονη μου και να ουρλιαζω σ'αυτους που μας πηδανε την προσωπικοτητα καθε μερα και στιγμη. Δεν θυμαμαι να εχω διεκδικησει τα δικαιωματα μου, τα αληθινα δικαιωματα μου στελνοντας στο διαολο καθε εξαναγκασμο που μου επιβαλλουν καθηγητες, προισταμενοι, τυχαιοι περαστικοι που δεν σεβονται την ελευθερια μου (ποια ελευθερια δηλαδη?)
Γιατι καθε μερα πασχιζω να γινω το ιδανικο αυτης της κοινωνιας παραλειποντας να γινω τα ονειρα μου.
Γι'αυτο λοιπον χρειαζομαι καποιον να επαναστατει για μενα. Γιατι δεν εχω χρονο να το κανω εγω, ισως γιατι βαριεμαι. Μου ειναι πιο ευκολο να ανοιξω την τηλεοραση, να κατσω αναπαυτικα στον καναπε μου και μεταξυ πιτσας και μπυρας να αφησω τον Λακη να αντισταθει για μενα σ'αυτα που θα επρεπε να αντισταθω εγω...

"Χιονατη"

Δεν υπάρχουν σχόλια: