pop-άρι: Φοιτητικές εκλογές

Τρίτη 8 Απριλίου 2008

Φοιτητικές εκλογές


Είναι 9 Απριλίου.Ελπίζω να έχω ξυπνήσει νωρίς γιατί έχουμε πει 11 να μαζευτούμε στο Πολυτεχνείο.Ελπίζω να βρω τη ταυτότητα μου που είναι κάπου ξεχασμένη σπίτι επίσης.Ελπίζω να έχω αποφασίσει και τι θα ψηφίσω.
Η κατάσταση έχει ως εξής: ωραία τα Ε.Α.Α.Κ. , λογικά αυτό θα ψηφίσω,καθώς είναι η πλέον ανεξάρτητη παράταξη και με εκφράζει κατα 70% ιδεολογικά (ή τουλάχιστον όπως είμουν πριν λίγο καιρό).Μετά κοιτάζω Π.Κ.Σ.Είχα ψηφίσει στο πρώτο έτος ,αλλά δεν ψήνομαι για τώρα.Μου κάνουν πολύ Μπολσεβίκοι και κολλημένοι βασικά.Κοιτάζω δίκτυο :μπα , δεν παίζει γιατί καθώς είμαι καχύποπτος προς τον ΣΥ.ΡΙΖ.Α. είμαι και για τα συνάφια του... ΠΑΣΠ , η ΠΑ.ΣΟ.Κ. καλύτερα , εδώ χωράει ένα κυνικό γέλιο και τίποτα περισσότερο : χαχαχαχαχαχαχαχα αχαχαχαχα.Κλείνω με ΔΑΠ.Πόλος έλξης και μάζωξης κάθε είδος λαμογιού και υποταγμένου στο σύστημα,αλαζονία και γενικά σαπίλα .Η δύναμή της και το γεγονός ότι βγαίνει πρώτη είναι σημάδια φθαρμένης κοινωνίας , με έλειψη αξιών και ανήψωση της Πάρτης και της παπαριάς.Ξέρω ότι πολλοί φίλοι μου έχουν μπει στο ψηφοδέλτιο και ότι αν το διαβάσω θα βρω να ψηφίσω 15 με 20 άτομα , αλλά ως έκφραση της τελευταίας σταγόνας αξιοπρέπιας που μου έχει μείνει ΔΕΝ θα ψηφίσω.
Οι εκλογές είναι μια καλή ευκαιρία για έναν πρωινό καφέ καθώς και για να πάρουμε τα βιβλία που δίνουν στο κέντρο.Συναντάς ακόμα κάποιες προσωπικότητες που σου δίχνουν ότι όχι , και εντελώς αδίστακτος να γίνεις δεν θα καταφέρεις να φτάσεις πιο ψηλά στη κλ΄΄ιμακα (χαμηλά) από αυτούς.
Αυτά τα λίγα γενικά θα βάλω και ένα σχετικό γκάλοπ...

Ποπάρης

Δεν υπάρχουν σχόλια: